mandag den 22. august 2011

Blogindlæg nr. 007 - På fotoopgave for modeblog...

Der har været temmelig stille på min blog henover sommeren...ja, faktisk har jeg været aldeles inaktiv på bloggen i månedsvis, men det betyder dog langtfra, at jeg ikke har haft gang i mit kamera...snarere tværtimod! Jeg har taget tusindvis af billeder i de seneste måneder, lige fra ferieophold til fotos af venners børn...og jeg har blot haft så travlt med det og alt muligt andet, at jeg ikke har haft tid til- eller behov for, at rode med bloggen. Nu er tiden og lysten der imidlertid, så jeg tænkte, at det atter var tid til at vise lidt frem fra de seneste måneders fotografering.

Nedenstående billeder er taget en sommerdag i 2011. Billederne er et udsnit af en række fotografier som var en bestillingsopgave til en modeblog. Trine som "modellen" på billederne hedder, er indehaver af en modeblog omhandlende tøj og mode for kvinder, og hun ville gerne have lavet nogle fotografier som var anderledes, funky og udtryksfulde, og som kunne gøre sig godt på hendes blog.

Bloggen hedder iøvrigt www.bakgaardogco.com...hvis det skulle have interesse...

Bedøm selv... Personligt synes jeg at opgaven lykkedes rigtig fint.


*

Du har mulighed for at se tidligere blogindlæg her. Scroll ned i bunden af denne side og kig under blog-arkiv. Klik herefter på én af månederne...og så er du igang!

Find mig desuden på Facebook. Søg efter "Photos by Fernandez", og kan du lide hvad du ser der, så giv mig gerne et "synes godt om"... 

På forhånd tak :)






2 kommentarer:

  1. Du tager virkelig nogle smukke billeder! :) Godt arbejde bag linsen.

    SvarSlet
  2. Hej Bethina.

    Mange tak for de søde ord... :)

    SvarSlet