tirsdag den 7. februar 2012

Blogindlæg nr. 019 - En helt almindelig tirsdag...

...blev en super dejlig eftermiddag!

Trods den voldsomme kulde som strømmer ind over landet i denne tid, bød denne tirsdag også på høj sol og super smukt vejr. Jeg pakkede derfor en taske med mit kamera og lidt forskellige objektiver, og gik en tur i mit nabolag. jeg havde ingen fotografisk plan for dagen, men lod mig inspirere, og "jammede" lidt over temaet "en helt almindelig tirsdag på Stuhrs Brygge".

Det blev således til fotografier af nogle smukke svaner. Hver eneste vinter søger en flok svaner ned til Stuhrs Brygge hvor vi bor. De er jo fantastisk smukke og det er super hyggeligt når de kommer. Bestemt nogle fotos værd!

Jeg smuttede ligeledes ned i den forladte bygning ved kajen, som er et sted hvor man tidligere byggede skibe. Det er et sted som jeg og mange andre fotografer i Aalborg flittigt har benyttet som location. Denne gang ville jeg ikke have fotos af selve "rummet", men af forskellige genstande derinde. Ting derinde er ganske slidt og smadret, men på fotos giver det et fedt og råt udtryk.

Slutteligt legede jeg lidt med mit makro-objektiv - mest for at øve mig - så alt i alt fotografier fra den gamle skibsbygning ved Østhavnen, de smukke svaner (og en enkelt måge) og lidt makro-sjov.

God fornøjelse...

*

Du har mulighed for at se tidligere blogindlæg. Scroll ned i bunden af denne side og kig under blog-arkiv. Klik herefter på én af månederne...og så er du igang!

Find mig desuden på Facebook. Søg efter "Photos by Fernandez", og kan du lide hvad du ser der, så giv mig gerne et "synes godt om"... 

På forhånd tak :)


























1 kommentar:

  1. Super flot serie.
    Er især vild med digenoterne og dimserne.

    SvarSlet