tirsdag den 10. januar 2012

Blogindlæg nr. 016 - Flere børnefotos...

Jeg har i flere omgange taget fotos af børn af gode venner og familie. Nogle gange har det været bestilt "arbejde" og nogle gange er det hele ganske spontant i forbindelse med hyggelige sammenkomster, hvor kameraet alligevel er med. Billederne herunder er fra begge situationer. Billederne af drengen er taget ganske spontant i juledagene med min familie, og fotografierne af pigen er "bestilt" arbejde for en ven.

Børn er altid interessante og udfordrende at fotografere, for det er altid en spændende opgave, om det kan lykkes at indfange det lækre smil eller det sjove udtryk, som gør forældrene og bedsteforældre henrykte...

God kigger 


*

Du har mulighed for at se tidligere blogindlæg her. Scroll ned i bunden af denne side og kig under blog-arkiv. Klik herefter på én af månederne...og så er du igang!

Find mig desuden på Facebook. Søg efter "Photos by Fernandez", og kan du lide hvad du ser der, så giv mig gerne et "synes godt om"... 

På forhånd tak :)







3 kommentarer:

  1. Det øverste foto med plastik dimsen i luften er super flot fanget.

    SvarSlet
  2. Fantastiske billeder af Albert :-) Glæder mig kun til at se flere herinde...

    SvarSlet
  3. Mange tak for begge kommentarer :-)

    SvarSlet