tirsdag den 14. december 2010

Blogindlæg nr. 001 - Vinter på Stuhrs Brygge, 2010

Velkommen til mit første blogindlæg som tager afsæt i nedenstående vinterfotos. 

Vintervejret er fremragende til at fotografere i. Hvis der er sol, så står den lavt i vores del af verden, og det betyder godt fotolys med masser af skygger. Bevares, mange fotografer vil hævde at en overskyet dag, hvor der dog er lyst er bedst - og jeg er ikke direkte uenig - men jeg kan nu godt lide sollys og skygger og det liv som det kan give på fotos. 

En smuk decemberdag 2010 tog jeg mit kamera i hænderne, og gik en tur i mit lokale "hood". Det kom der - hvis jeg selv skal sige det - nogle flotte og interessante billeder ud af.

God fornøjelse...


*

Du har mulighed for at se andre blogindlæg. Scroll ned i bunden af denne side og kig under blog-arkiv. Klik herefter på én af månederne...og så er du igang!

Find mig desuden på Facebook. Søg efter "Photos by Fernandez". Kan du lide hvad du ser der, så giv mig gerne et "synes godt om"... 

På forhånd tak :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar