tirsdag den 14. december 2010

Blogindlæg nr. 002 - Musik og koncerter.

Musik fylder en meget stor del af mit liv, både som lytter og som udøvende musiker. Jeg lytter til musik hver eneste dag. Hjemme, på farten via min Ipod, i bilen...og ikke mindst i øvelokalet eller på div. mindre scener hvor jeg selv spiller. At gå til koncerter er naturligvis en absolut favoritbeskæftigelse for mig, og hvis jeg har mit kamera med, så kan jeg således kombinere mine interesser for såvel musik som fotografering.

Jeg har "skudt" rigtig mange koncertbilleder...både af spillende venner, lokale og mindre kendte bands, og også af enkelte og større mere anerkendte artister. Jeg synes det er super fedt at tage billeder til koncerter, og udnytte al det flotte lys og den stemning der ofte er på en scene under en koncert. Herunder er der nogle bud på koncertbilleder. Et er taget fra meget langt afstand med et tele-objektiv, enkelte fotos er taget fra nogle meters afstand, og enkelte i close-up. Artisterne er Magtens Korridorer, Kashmir og Jonas Schou.


*

Du har mulighed for at se andre blogindlæg. Scroll ned i bunden af denne side og kig under blog-arkiv. Klik herefter på én af månederne...og så er du igang!

Find mig desuden på Facebook. Søg efter "Photos by Fernandez". Kan du lide hvad du ser der, så giv mig gerne et "synes godt om"... 

På forhånd tak :)









2 kommentarer:

  1. Faneme flot, Fernandez.

    Peter Svendsen

    SvarSlet
  2. Hov Peter...

    Jeg har slet ikke fået svaret på din kommentar.

    Mange tak for de søde ord! :)

    SvarSlet