fredag den 14. oktober 2011

Blogindlæg nr. 011 - Fotos fra eventen "Camille for By Biehl"

Fotografierne herunder er fra en event med blogger & designer Camille Kaasby-Wang og smykkedesigner Charlotte Biehl (By Biehl), og ikke mindst sat i scene med stor hjælp fra blogger Trine Bakgaard (bakgaard og co). Eventen foregik henholdsvis i smykkebutikken "Henrik Ørsnes" og på "Joe & The Juice", begge i Aalborg. Min opgave lød på at lave stemningsfotografier fra dagens event.

Der er mange holdninger til hvordan en sådan opgave skal gribes an. Jeg synes det er vigtigt at huske på de små detaljer...i dette tilfælde magasinet på disken som bringer hovedpersonens navn på bladets forside, goodiebags fra arrangørerne, kagerne som blev serveret, smykkerne som jo var omdrejningspunktet, hovedpersonerne selv naturligvis...og ellers blot indfange stemningen fra rummene og de mange mennesker.

På min blog har jeg tidligere skrevet, at jeg ikke udelukkende fotograferer til privat brug, men at jeg gerne påtager mig "smågigs" med mit kamera. Det er altid super dejligt når folk kan lide mine fotos, og det er efterhånden blevet til en hel del forskellige småjobs, lige fra portrætopgaver af forskellig art, fotografier af børn, fotos af div. ting til reklametryksager, koncerter og meget andet.

I den forbindelse vil jeg da lige reklamere for mig selv. Hvis du selv skal afholde en begivenhed eller måske har en blog/webside som trænger til nogle lækre billeder...hvis du ønsker nogle pletskud af dine børn eller i en anden forbindelse har brug for et billigt alternativ til en professionel fotograf (med professionelle priser), så kontakt mig gerne. Se under fanebladet "kontakt".

God kigger 


*

Du har mulighed for at se tidligere blogindlæg her. Scroll ned i bunden af denne side og kig under blog-arkiv. Klik herefter på én af månederne...og så er du igang!

Find mig desuden på Facebook. Søg efter "Photos by Fernandez", og kan du lide hvad du ser der, så giv mig gerne et "synes godt om"... 

På forhånd tak :)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar